Centrum pomocy

Dostawa i zamówienia

Możesz odebrać towar osobiście, w naszym magazynie w Toruniu przy ul. Fortecznej 13/8. Po złożeniu zamówienia skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia terminu odbioru. 

Standardowo nie obsługujemy wysyłek za granicę. Jednak na Twoją prośbę, możemy zrealizować takie zamówienie. 

Oczywiście oferujemy wysyłkę z dostawą na sobotę, bez dodatkowych opłat. Prosimy jednak o uprzedni kontakt przed złożeniem zamówienia. 

Tak, wszystkie przysyłki ubezpieczone są na pełną kwotę. 

Numer listu przewozowego przesyłamy drogą mailową. Losy przesyłki możesz sprawdzić na stronie danego przewoźnika. W przypadku braku maila z taką informacją zachęcamy do bezpośredniego kontaktu. 

Czas realizacji zamówienia podany jest na stronie produktu. Pamiętaj jednak, że nie uwzględnia on weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy. 

Oczywiście umożliwiamy składanie drogą mailową lub przez formularz kontaktowy. 

W przypadku, w którym przy produkcie widnieje informacja – “na zamówienie”, skontaktuj się  z nami w celu ustalenia czas realizacji zamówienia. 

W przypadku większego lub niestandardowego zamówienia cena ustalona jest indywidualnie i podlega negocjacji. 

Faktury i płatność

Dla szkól, uczelni oraz podmiotów z pozostałych krajów członkowskich UE, oferujemy sprzedaż towarów bez doliczania podatku VAT.  

Najczęściej przychylamy się do prośby klienta. Prosimy jednak o uprzednie poinformowanie, najlepiej poprzez kontakt telefoniczny, 

Oferujmy wystawienie faktury pro forma zarówno dla zamówień złożonych przez stronę sklepu jak i drogą mailową.

Faktura przesyłana jest w osobnym mailu. Jeśli jednak jej nie otrzymałeś prosimy o kontakt. Pamiętaj proszę, że niektóre maile trafiają do spamu.

Oferujemy przedpłatę w postaci: przelewu tradycyjnego oraz płatności blik. Płatności przy odbiorze oraz odroczony termin np. 14-dniowy. 
W najbliższej przyszłości, dodatkowo będziesz mógł kupić urządzenia w leasing lub na raty. 

W przypadku problemu z bramką płatniczą, prosimy o bezpośredni kontakt. 

Zwroty i reklamacje

Wszystkie produkty możesz bezpłatnie, bez podawania przyczyny zwrócić w ciągu 21 dni. 

Prosimy o odesłanie produktu na własny koszt oraz poinformowaniu nas o jego wysokości. Po otrzymaniu zwrotu zlecimy zwrot środków powiększony o koszty dostawy, jakie musiałeś ponieść. 

Prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio drogą mailową. Opisz dokładnie co zostało uszkodzone, jakie towarzyszyły temu okoliczności i kiedy nastąpiła usterka. Jeśli jest to drukarka lub inne urządzenie prześlij nam numer seryjny urządzenia, w miarę możliwości zachęcamy do dołączenia również nagrania lub zdjęć obrazujących problem. 
O wszystkich kolejnych krokach zostaniesz poinformowany w odpowiedzi. 

Prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio drogą mailową. Napisz dokładnie jakie produkty otrzymałeś oraz wskaż numer zamówienia.

O wszystkich kolejnych krokach zostaniesz poinformowany w odpowiedzi. 

Po odesłaniu produktu, zwykle w ciągu około 3 dni roboczych poinformujemy Cię drogą mailową o decyzji reklamacyjnej. W międzyczasie możemy poprosić Cię o przedstawienie dodatkowych informacji związanych m.in. z eksploatacją urządzenia 

Pamiętaj, że czas rozpatrywania uzależniony jest od wielu czynników, jednak nie może być on dłuższy, niż 14 dni kalendarzowych). 

W przypadku zwrotu towaru, środki otrzymasz najpóźniej w poniedziałek kolejnego tygodnia. Dla reklamacji jest to od 1 do 3 dni od pozytywnej decyzji reklamacyjnej. 

Serwis i gwarancja

Czas naprawy uzależniony jest od wielu czynników, w tym: modelu drukarki, dostępności części zamiennych, daty produkcji. O przewidywanym czasie naprawy informujemy jeszcze przed odesłaniem sprzętu. Dokładny czas wskazywany jest po stwierdzeniu usterki.

Oferujemy sprzęt zastępczy na czas naprawy. W przypadku, w którym jest to naprawa gwarancyjna i będzie ona dłuższa niż 14 dni, przysługuje Tobie bezpłatnie sprzęt na cały okres. W przypadku terminu krótszego, niż 14 dni możesz za niewielką opłatą wypożyczyć drukarkę. Dla napraw nieobjętych serwisem, występuje jedynie wypożyczenie sprzętu. 

Oczywiście, serwisujemy również sprzęt nie objęty gwarancją lub zakupiony w innym sklepie. Prosimy jednak o uprzedni kontakt, w celu ustalenia szczegółów. 

Większość części zamiennych z których korzystamy, nie jest dostępna w sklepie. Możesz je jednak kupić kontaktując się z nami mailowo. 

Informacje nt. gwarancji podawane są na stronie produktu. W przypadku wątpliwości zachęcamy do bezpośredniego kontaktu.  

Oferujemy możliwość przedłużenia gwarancji. Zwykle taka informacja widnieje na stornie produktu. Możemy również przedłużyć o niestandardowy okres, w tej sytuacji prosimy jednak o bezpośredni kontakt. 

Pozostałe

W przypadku chęci nawiązania współpracy skontaktuj się z nami drogą mailową. 

Sprawdź czy wpisany kod jest na pewno poprawny oraz czy nie wygasł. Jeśli jednak to nie jest przyczyną problemu, skontaktuj się bezpośrednio z nami.

Osobiście nie zajmujemy się świadczeniem usług. Zajmuje się tym jednak nasza druga firma crave3D – www.creave3d.pl. Znajdziesz tam usługi z zakresu projektowania i drukowania 3D, skanowania i inżynierii odwrotnej, a także doradztwa.

Formularz kontaktowy:
Skontaktuj się z nami
Zadzwoń lub wyślij do nas wiadomość
 
Sklep internetowy z drukarkami 3d, filamentem, częściami zamiennymi
Wymieniaj monety na tańsze dostawy